• خدمات
  • فني و مهندسي
فني و مهندسي هواپيمايي آسمان

 

 

 

 اداره مهندسی تعمیرات هواپیمایی آسمان با تکیه بر کارکنان آموزش دیده ، مجرب و با انگیزه خود ، پاسخگوی تمامی نیازهای سازمانی و فراسازمانی موجود است . اداره مهندسی تعمیرات در فضایی بالغ بر ۱۵۰۰۰متر مربع شامل ۵ آشیانه و ۳۲۰۰ متر مربع شامل ۲۱ شعبه ، قابلیت تعمیرات انواع هواپیماهای سبک ، نیمه سنگین و سنگین را دارد . مرکزاصلی تعمیرات هواپیمایی آسمان در فرودگاه مهرآباد تهران قراردارد ولی در دو شهر شیراز و مشهد نیز مرکز تعمیرات بسیار خوبی بنا کرده تا به تعمیرات انواع هواپیماهای ATRو Fokker 100 بپردازد. اداره مهندسی تعمیرات آسمان علاوه بر پاسخگویی به نیازهای شرکت ، مسئولیت تعمیرات بسیاری از هواپیماهای سبک و سنگین سایر  شرکتها و سازمان های هوایی و غیر هوایی را نیز به عهده دارد .

مهمترین دستاوردهای این مرکز عبارتنداز :

رعایت مقررات زیست محیطی در شعبه پاکسازی قطعات است . این شعبه با بکارگیری آخرین سیستم منطبق با استانداردهای زیست محیطی افتخار دارد تا پساب های صنعتی حاصل از شستشوی قطعات را جمع آوری و بازیافت نماید .

کسب رتبه نخست برای رعایت استانداردهای زیست محیطی توسط هواپیماهای ATR

ورود به دنیای تعمیرات   Glass Cockpit با  ورود هواپیماهای Fokker 100

توجه به زیر ساخت های تعمیراتی در شرکت با نوسازی و تجهیز بسیاری از شعب فنی مرکزمهندسی تعمیرات آسمان با استفاه از تکنولوژی روز دنیا ، کارکنان مجرب و تحصیل کرده در بخشهای برنامه ریزی ، تعمیرات ، کنترل کیفیت ، کنترل روشها و پشتیبانی در تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز به ارایه خدمات مشغول است . یکی دیگر از خدمات این مرکز ، تعمیرات غیر برنامه ای هواپیماها و دستیابی به تقویم پروازی منظم تری است .

اداره مهندسی تعمیرات آسمان یک مرکز مورد تائید سازمان هواپیمایی کشوری و EASA  برای تعمیر ، بازرسی و تغییرات ساختاری هواپیماها است . این مرکز با تجربه ای ۵۰ ساله و تائیدیه ایکائو ، سازمان هواپیمایی کشوری و EASA پاسخگوی تمامی نیازهای شرکتهای هوایی است . اخذ گواهی نامه های EASA part 145 ,UAE  GCAA  و سازمان هواپیمایی کشوری گواه خوبی بر این ادعا است .

مهمترین خدمات مرکز مهندسی تعمیرات هواپیمایی آسمان عبارت است از : مشاوره ، برنامه ریزی و اجرای پروژه های تعمیرات ، تغییرات ساختاری و سازه ای انواع هواپیماهای سبک و سنگین .

تجربه نیروی انسانی و بکارگیری سیستم های کاملا کامپیوتری در جستجو ، عیب یابی ، بازخوانی ، پیگیری و تعمیرات ، مهر تائیدی بر کارکرد صحیح کارکنان آشیانه ها و شعبات پشتیبانی مرکز مهندسی تعمیرات هواپیمایی آسمان است . بسته نرم افزاری موسوم به AMICOS  تمامی مراحل پیش گفته یک پروژه را کنترل می کند .  این نرم افزار مبتنی بر وب ، تحول بزرگی را در مرکز تعمیرات آسمان پدید آورده است .

مرکز مهندسی تعمیرات آسمان علاوه بر برخوراری از یک سیستم هوشمند ، دقیق ، منسجم و قابل اعتماد ، ارایه دهنده نرخهای رقابتی در مقایسه  با نرخهای تعمیرات در منطقه است . دیپلماسی کیفیت و ایمنی در آسمان سبب شده تا ضمن رضایتمندی سازمانی ، مشتریان فرا سازمانی آسمان نیز بیشتر شوند . این رضایتمندی بی شک در گرو حفظ استانداردهای جهانی در صنعت هواپیمایی است . مهمترین شاخص های کیفیت و ایمنی در آسمان عبارتند از:

رعایت اصول ایمنی در تمام اوقات

رعایت شاخص های انسانی در محیط کار

تشویق کارکنان به ارایه گزارشهای احتمالی وقوع خطا

رعایت استانداردهای کیفیت ، ایمنی ، و روشها برای تمام کارکنان

تنها دغدغه مرکز مهندسی تعمیرات هواپیمایی آسمان رضایت مندی سازمانی و فرا سازمانی از تمامی مراحل کار تعمیرات و خدمات ارایه شده است .